заказ по телефонам:

+38 (068) 010 13 60
+38 (067) 891 99 42
+38 (066) 680 97 10

зворотний дзвінок

в кошику 0 товар

на суму 0 грн. грн.

Гарантія

Пропонуємо всім нашим клієнтам ознайомитись з основними пунктами гарантійного зобов'язання щодо товарів, куплених в нашому інтернет-магазині ВБ АВТО Bosch Auto Service. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини і матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється на цілісність та працездатність в момент отримання. На електричні товари - гарантія не встановлюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу.

На всі групи товарів виробництва BOSCH, (крім акумуляторних батарей), гарантію підтримує мережа гарантійних станцій Бош Авто Сервіс. Гарантія на запчастини виробництва BOSCH надається на один рік з моменту продажу, на акумулятори BOSCH до 100 Ач - на два роки, від 100 Ач - на один рік. На всі інші види товару інших виробників, гарантія надається, якщо це передбачено заводом виробником.

Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:

  • нормальний та механічний для певного терміну експлуатації знос деталі;
  • пошкодження деталі внаслідок ДТП, не кваліфікованого її встановлення або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
  • несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного мастила не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних / непередбачених деталей;
  • ушкодження (особливо деталей підвіски та рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок істотних дефектів дорожнього покриття;
  • деталь експлуатувалась в екстремальних умовах (спортивні заходи);
  • комплектація деталі не відповідає тій, яка була в момент її придбання у магазині;
  • установка деталі клієнтом самостійно або на СТО яке не має сертифіката на проведення даного виду робіт.

Зобов'язання клієнта з розгляду рекламацій.

Обов'язково взяти з собою наступний перелік документів:

  • гарантійний талон (якщо передбачений заводом виробником) з печаткою продавця;
  • ксерокопію наряд-замовлення з СТО, яке проводило процедуру установки та зняття деталі з транспортного засобу. Даний документ повинен включати у себе повну інформацію про СТО та автомобіль, а також перелік усіх виконаних операцій. Обов'язково перевірте, щоб документ був з печаткою, якщо вона відсутня, буде потрібна копія виписки з Держ.реєстру про реєстрацію;
  • копію чеку, рахуноку-фактури або накладної, які свідчить про те, що деталь була куплена у Інтернет-магазині ВБ АВТО Bosch Auto Service. Акт рекламації (завантажити). Цей документ повинен бути заповнений на СТО. У ньому докладно має бути описана сутність проблеми, наведена інформація про стан інших деталей автомобіля та загальні дані про сам транспортний засіб. Акт повинен бути завірений печаткою або комлектуватись копією виписки з Держ.реєстру про реєстрацію (якщо СТО працює без печатки).

Наші зобов'язання з розгляду рекламацій:

  • Ми зобов'язуємось надати відповідь заявникові протягом 30 днів або більше (в залежності від типу товару) з моменту надходження деталі та всіх необхідних документів до нас. Якщо ж деталь була відправлена постачальнику для визначення суті проблеми або вимагає додаткового часу на з'ясування причин виникнення проблеми, то термін може незначно подовжитись.
  • Ми зобов'язуємось замінити деталь на нову (в разі наявності на складі) або повернути гроші, якщо рекламацію буде повністю підтверджено, а факт браку - доведено.

Придбання товару в 1 клік

* поля, обов'язкові для заповнення